Ofte stillede spørgsmål

Læs venligst igennem før du kontakter os

Hvor lang er leveringstiden?

Varer afsendes fra vores lager inden for 1-3 hverdage. Derefter kan der gå op til 7 dage før du modtager din pakke, grundet travlhed lige pt. Du modtager et trackinglink til hjemmelevering fra GLS med det samme pakken bliver sendt afsted.

Jeg vil gerne gøre brug af min 14 dages returret, hvad gør jeg?

Send os en email og fortæl os dit ordrenummer og bed os om en returlabel.

Er din pakke for stor til at sende med normal GLS pakke, skal den afhentes af et fragtfirma.

I så fald skal du sende os en dato min. 5 dage ud i fremtiden, mandag-fredag, hvor vores fragtmand kan hente varen.
Skriv også tlf. og adresse på kontaktpersonen der er på adressen.

Bemærk at returfragtomkostninger på 49,- vil blive fratrukket din tilbagebetaling, da du selv er ansvarlig for disse omkostninger ved rene retursager iht. købeloven.

Mit produkt er gået i stykker, hvad gør jeg?

Tag et par billeder og/eller video der demonsrerer problemet.
Send billederne og video til os på email sammen med en beskrivelse af problemet.

Vigtigt!:
Fortæl os også om du ønsker at sende varen retur mod tilbagebetaling, en ombytning eller nedslag i prisen.

Er din pakke for stor til at sende med normal GLS pakke, skal den afhentes af et fragtfirma.

I så fald skal du sende os en dato min. 5 dage ud i fremtiden, mandag-fredag, hvor vores fragtmand kan hente varen.
Skriv også tlf. og adresse på kontaktpersonen der er på adressen.

Hvordan annullerer jeg min bestilling?

Skynd dig så hurtigt som muligt at skrive en email til os med dit ordrenummer.
Når først pakken er afsendt fra vores lager kan handlen ikke længere annulleres. Dog er du velkommen til at sende varen retur indenfor de første 14 dage og få dine penge tilbage.

Kan jeg afhente varen på jeres adresse?

Nej det kan du ikke.
Vi benytter fjern-lagre til stort set alle varer. Af samme grund, kan du også opleve at få dine varer i flere forskellige forsendelser. På adressen i Aulum, er kun den administrative del af webshoppen.

Kan jeg som erhvervskunde betale på kredit?

Som udgangpunkt nej. Skal du lave indkøb på vegne af en større virksomhed, i selskabsform (A/S eller ApS), med flere offentlige regnskaber, kan der godt arrangeres en kreditordning. Dog vil disse ordrer skulle sendes til vores email.

Kan jeg som offentlig virksomhed / institution betale med EAN faktura?

Ja, hvis du ikke har andre muligheder end at betale via EAN faktura, kan vi godt tilbyde dette. Ønskes denne betalingsform, skal du dog sende din bestilling pr. mail til med følgende oplysninger:

Virksomhedens / Institutionens navn.
Adresse
Kontaktperson
E-mail på kontaktperson
EAN nr.

Hvilke varer du ønsker at bestille.

Bemærk: Ved denne betalingsform, tillægges et faktureringsgebyr på kr. 45 + moms!

Leverer I til ikke-brofaste øer?

Desværre, vi kan ikke levere til ikke-brofaste øer

Send os en email

Hvis du ikke kunne finde svaret på dine spørgsmål i vores ofte stillede spørgsmål sektion, så kan du sende os en email.

Vigtigt!:
Ved reklamationer, husk at sende billede eller video af fejlen på produktet. Fortæl os også om du ønsker at sende varen retur mod tilbagebetaling, en ombytning eller nedslag i prisen.

Vores email:

Adresse

Hjemmets.dk ejes af
Westen Pro ApS
Rugbjergvej 6
7490 Aulum

CVR: 34599076

Bemærk, vi er udelukkende en online butik, hvorfor det ikke er muligt at afhente varer.
Dette er ikke returadressen for varer – kontakt os for en adresselabel.