Ofte stillede spørgsmål

Læs venligst igennem før du kontakter os

Varer afsendes fra vores lager inden for 1-3 hverdage. Derefter kan der gå op til 7 dage før du modtager din pakke, grundet travlhed lige pt. Du modtager et trackinglink til hjemmelevering fra GLS med det samme pakken bliver sendt afsted.

Alle returpakker skal afhentes af fragtfirma. For at returnere din vare, skal du sende os en email med:

  • Ordrenummer
  • Årsag til returnering
  • En dato mellem tirs-fredag, min. 5 dage i fremtiden hvor du gerne vil have din pakke afhentet af fragtfirmaet.
  • Navn, adresse og tlf. nummer hvor pakken kan afhentes.

Pakken bliver afhentet af enten DHL eller PostNord, mellem 8-17 på afhentningsdagen. Tidspunktet kan ikke udspecificeres nærmere.
Der skal være en person på adressen til at aflevere den.

Hvis dette er umuligt, kan pakken evt. stå fremme, så den er synlig fra vejen. Fx. i en carport. Så tager fragtmanden den med.

Når vi modtager denne email fra dig, får vi bestilt en fragtmand.
Så snart afhentingen er bestilt, sender vi dig en bekræftelsesmail herpå. Bemærk der kan gå mellem 24-72 timer, alt efter om det er omkring en weekend du skriver.

Du modtager muligvis en pakkkelabel med posten inden afhentingsdagen (Haba Trading). Denne skal påsættes på pakken inden afhenting. Hvis ikke du modtager en fragtlabel, har fragtmanden en returlabel med selv.

Bemærk at returfragtomkostninger på 49,- vil blive fratrukket din tilbagebetaling, da du selv er ansvarlig for disse omkostninger ved rene retursager iht. købeloven.

Først skal du tage minimum 2 billeder.
Det ene billede skal være af indpakningen hvor fragtlabelen tydeligt kan læses.

Derefter skal du tage et eller flere billeder af selve produktet, hvor fejlen tydeligt kan ses. Du er også velkommen til at sende en video i stedet.

Send billederne og video til os på email sammen med en beskrivelse af problemet.

Alle reklamationer og returpakker skal afhentes af fragtfirma – vi sender ikke en returlabel. For at returnere din vare, skal du i din email også sende følgende informationer:

  • Ordrenummer
  • Fortæl os om du ønsker at sende varen retur mod tilbagebetaling, en ombytning eller nedslag i prisen.
  • En dato mellem tirs-fredag, min. 5 dage i fremtiden hvor du gerne vil have din pakke afhentet af fragtfirmaet.
  • Navn, adresse og tlf. nummer hvor pakken kan afhentes.

Når vi modtager denne email fra dig, får vi bestilt en fragtmand.

Pakken bliver afhentet af enten DHL eller PostNord, mellem 8-17 på afhentningsdagen. Tidspunktet kan ikke udspecificeres nærmere.

Der skal være en person på adressen til at aflevere den. Hvis dette er umuligt, kan pakken evt. stå fremme, så den er synlig fra vejen. Fx. i en carport. Så tager fragtmanden den med.Så snart afhentingen er bestilt, sender vi dig en bekræftelsesmail herpå. Bemærk der kan gå mellem 24-72 timer, alt efter om det er omkring en weekend du skriver.

Du modtager muligvis en pakkkelabel med posten inden afhentingsdagen (Haba Trading). Denne skal påsættes på pakken inden afhenting. Hvis ikke du modtager en fragtlabel, har fragtmanden en returlabel med selv.

Bemærk at returfragtomkostninger på 49,- vil blive fratrukket din tilbagebetaling, da du selv er ansvarlig for disse omkostninger ved rene retursager iht. købeloven.

Når vi modtager denne email fra dig, får vi bestilt en fragtmand.
Så snart afhentingen er bestilt, sender vi dig en bekræftelsesmail herpå. Bemærk der kan gå mellem 24-72 timer, alt efter om det er omkring en weekend du skriver.

Du skal naturligvis ikke betale nogle returomkostninger når din varereturnering skyldes fejl på produktet/reklamation.

Skynd dig så hurtigt som muligt at skrive en email til os med dit ordrenummer.
Når først pakken er afsendt fra vores lager kan handlen ikke længere annulleres. Dog er du velkommen til at sende varen retur indenfor de første 14 dage og få dine penge tilbage.

Nej det kan du ikke.
Vi benytter fjern-lagre til stort set alle varer. Af samme grund, kan du også opleve at få dine varer i flere forskellige forsendelser. På adressen i Aulum, er kun den administrative del af webshoppen.

Som udgangpunkt nej. Skal du lave indkøb på vegne af en større virksomhed, i selskabsform (A/S eller ApS), med flere offentlige regnskaber, kan der godt arrangeres en kreditordning. Dog vil disse ordrer skulle sendes til vores email.

Ja, hvis du ikke har andre muligheder end at betale via EAN faktura, kan vi godt tilbyde dette. Ønskes denne betalingsform, skal du dog sende din bestilling pr. mail til med følgende oplysninger:

Virksomhedens / Institutionens navn.
Adresse
Kontaktperson
E-mail på kontaktperson
EAN nr.

Hvilke varer du ønsker at bestille.

Bemærk: Ved denne betalingsform, tillægges et faktureringsgebyr på kr. 45 + moms!

Desværre, vi kan ikke levere til ikke-brofaste øer

Send os en email

Hvis du ikke kunne finde svaret på dine spørgsmål i vores ofte stillede spørgsmål sektion, så kan du sende os en email.

Vigtigt!:
Ved reklamationer, husk at sende billede eller video af fejlen på produktet. Fortæl os også om du ønsker at sende varen retur mod tilbagebetaling, en ombytning eller nedslag i prisen.

Vores email:

Adresse

Hjemmets.dk ejes af
Westen Pro ApS
Danmarksgade 27
7490 Aulum

CVR: 34599076

Bemærk, vi er udelukkende en online butik, hvorfor det ikke er muligt at afhente varer.
Dette er ikke returadressen for varer – kontakt os på email hvis du vil arrangere en afhenting af dine varer.